woensdag 2 november 2011

Het BKR - Informatie over het BKR

Er is een nieuwe site op het web te vinden over het BKR. Deze site geeft veel informatie over het BKR. Ik wil graag benadrukken dat ik niet eigenaar ben van deze website, maar de website wel goed vind en net als die website graag gratis informatie wilt geven over het BKR.

Het BKR is het Bureau Krediet Registratie waar bijna 7 miljoen Nederlanders geregistreerd staan. Met dit gegeven is het erg logisch dat er websites en dus mensen zijn die u informeren over het BKR. Het BKR is erg belangrijk, u kunt zelfs 20 jaar lang geregistreerd staan bij het BKR en in deze periode geen geld lenen. Dit voorbeeld geeft aan dat het BKR erg belangrijk is voor heel veel mensen. Daarom ben ik deze blog begonnen in samenwerking met: http://www.hetbkr.nl en de eigenaren van deze website. Zij leveren net als ik ondersteuning voor mensen die meer willen weten over het BKR vandaar de overduidelijke samenwerking. Ik hoop dat u deze blog veel gaat volgen.

Zelf kunt u aanvragen om artikelen te schrijven voor deze blog, dit hoeft niet per se over het BKR te gaan maar graag is dit wel redelijk relevant aangezien mensen hier niet voor niets terecht komen. Geïnteresseerd in de site? kijk dan hier: http://www.bkr-opvragen.nl/bkr-opvragen/